Kategorije

Tagovi

epson tinta

Proizvođači

PLAĆANJE

Našim kupcima nudimo različite mogućnosti plaćanja:

· pouzećem

· putem predračuna 

· kreditnim karticama American Express, Diners, MasterCard i Visa

Pouzećem
Prilikom preuzimanja pošiljke iznos računa plaćate u gotovini djelatniku kurirske službe Hrvatske pošte. Navedeni način plaćanja se ne odnosi na artikle bijele tehnike.

Putem predračuna
Prilikom potvrde narudžbe na Vaš e-mail poslat ćemo Vam predračun. Otprema i dostava su ovisne od datuma plaćanja predračuna i dostavljenoj potvrdi o uplati koju je potrebno poslati na faks broj 01/ 611 88 22 ili na e-mail pcservis@zg.t-com.hr. Nakon Vaše primljene potvrde kupljene proizvode isporučit ćemo Vam prema dogovorenim uvjetima roka isporuke.

Kreditne kartice
Naručene artikle možete platite jednom od kreditnih kartica: American Express, Diners, MasterCard, Visa i Maestro isključivo na prodajnom mjestu u ulici III Pile 13 u Zagrebu.

Kupac ima pravo na povrat robe u roku od 15 radnih dana od dana primitka robe i to u slučajevima:

POVRAT PROIZVODA BEZ NAVOĐENJA RAZLOGA
U slučaju da Vam se proizvod ne sviđa ili Vam ne odgovara imate ga pravo bez navođenja razloga nekorištenog vratiti. Uz artikle koje vraćate priložite i popunjeni reklamacijski obrazac te sve zajedno pošaljite običnom poštom u paketu omotanim papirom na adresu: PC SERVIS d.o.o.,Tinta-toner-shop, III Pile 13, 10000 Zagreb.

Trošak poštarine u tom slučaju preuzima PC SERVIS d.oo. i kod zamjene artikla za istu vrstu proizvoda (druga boja, veličina) otpremne troškove pokriva PC SERVIS d.o.o.. Svaki idući trošak povrata snosi kupac. Da bismo Vam priznali trošak povrata molimo Vas da prilikom vraćanja ili zamjene proizvoda koristite usluge kurirske službe Hrvatske pošte.
Gore navedeno ne vrijedi za proizvode na akciji.

 

POVRAT OŠTEĆENIH PROIZVODA 
Pri preuzimanju proizvoda od kurirske službe obratite pozornost na moguća oštećenja nastala u transportu (oštećena vanjska ambalaža). U slučaju da je paket prilikom preuzimanja oštećen kupac ga je dužan reklamirati kurirskoj službi i odbiti preuzeti takav paket. Sve kupce ljubazno molimo da nam vraćaju neoštećene, neupotrijebljene i cjelovite proizvode, u originalnom pakiranju (s etiketama na kojima je označen broj artikla), s priloženim računom, u roku od 
15 radnih dana od primitka. Artikle koji se sastoje od više dijelova potrebno je vratiti kao cijeli komplet. U slučaju oštećenja proizvoda koja nisu nastala transportom otpremne troškove povrata pokriva Istra d.d.

POVRAT NOVCA ZA VRAĆENU ROBU
· Ako ste artikle platili jednom, od četiri ponuđene kreditne kartice, iznos u visini prodajne cijene proizvoda, doznačit ćemo vam na Vaš tekući račun najkasnije u roku od 30 dana; 
· Vraćate li samo dio artikala iz jednog paketa ili cijeli paket, vratit ćemo Vam iznos u visini prodajne cijene vraćene robe.


MANJAK ZALIHE
U pojedinačnim, rijetkim slučajevima, moguće je da neki od naručenih artikala nismo u mogućnosti isporučiti, odnosno da je neki od artikala iz ponude u potpunosti ili djelomice rasprodan (boja, veličina ili model u cijelosti), a o čemu ćemo Vas obavijestiti pismenim putem. Molimo Vas za razumijevanje kao i da u bogatoj ponudi naših kataloga pokušate pronaći artikl koji će Vam pružiti jednako zadovoljstvo kupnje.

STORNO NARUDŽBE
Naručene artikle imate pravo stornirati u roku od 24 sata od dana narudžbe, bez dodatnih troškova.

 


Kontaktirajte nas

Naše linije dostupne su 24/7

Telefon:385 0 98 210 710

Kontaktirajte našu podršku

Novi proizvodi

» Trenutno nema novih proizvoda